miercuri, 25 ianuarie 2012

Dorul de pictura....

Imi era dor sa pictez, si m-am decis sa comand panza, culori acrilice si pensule, si am zis ca ce o fi o fi :) Vroiam sa ne luam tablouri dar cand am vazut ce scumpe sunt, am decis ca mai bine le pictez eu si vor fi si originale :)





Prima data am facut pentru noi, apoi din fericire le-au placut si prietenilor mei, si au dorit si ei :), mai jos sunt primele tablouri pe care le-am pictat.... 
Hobby-ul pentru pictura vine din copilarie, am facut clasele V-VIII la Liceul de Arta din Craiova, dar nu pot spune ca am ramas cu multe cunostinte despre pictura, eu pictez asa cum simt... imi era dor sa pictez dar nu prea am avut timp, nici acum nu pot spune ca am :) pentru ca sutn mamica cu norma intreaga :) dar imi fac timp....ma relaxeaza




Tablou facut pentru un prieten

  
Tablou facut pentru un prieten

  
Tablou facut pentru un prieten


Tablou facut pentru nasa mea de cununie, cadou pentru ziua onomastica, stiam ca ei ii plac lalelele :)



Primul tablou pe care l-am facut pe panza, am zis ca mai intai sa incerc pe un format mic, 10x 12 cm :)

 Recunosc ca pentru acest tablou m-am inspirat ... :) dar mi-a placut prea mult, i-a placut si unei prietene si i l-am rezervat ei :)

Acest tablou e facut pentru noi, o combinatie intre flori maci si abstract...cum mi-a venit mie :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu